video thumb

کسب درآمد از ارز دیجیتال با روش PoS یا اثبات سهام

گواه اثبات سهام یا (Proof of stake) نوعی الگوریتم گواهی تایید است که در ارزهای رمزنگاری شده بکار می‌رود و یکی از شیوه‌های تولید کوین محسوب می‌شود.

 

زمانیکه افراد به کسب درآمد به از طریق ارزهای دیجیتال می‌اندیشند آنها دو هدف یعنی استخراج کردن و سرمایه گذاری را در نظر می‌گیرند که هر کدام از این فعالیت‌ها می‌تواند پرزحمت، هزینه بر و وقت‌گیر باشند. با این حال، رشد ارزهای دیجیتالی این روزها نشان می‌دهد هیچ کدام از این مسائل نمی‌توانند مانعی برای سرمایه گذاری یا استخراج آنها باشد.

در ادامه ایده‌ی جالب و موفقیت آمیز برای کمک به افزایش ارز را به شما معرفی می‌کنیم  که از طریق آن می‌توانید کسب درآمد کنید.

 

گواهی اثبات سهام (Proof of stake) پیشنهادی دیگر برای استخراج ارز دیجیتال است که نیاز به هیچ گونه سخت افزار یا جریان برق زیادی نیست. در عوض، سرمایه گذارانی که کوین‎ها را نگه می‌دارند مرتبا با کوین‎های بیشتر پاداش می‌گیرند مانند سودی که به حساب بانکی اضافه می‌شود اما این بار به جای پول، ارز دیجیتال وارد حساب می‌شود. تمام آنچه که برای شروع نیاز دارید ارز دیجیتال دارای الگوریتم اثبات سهام و در اختیار داشتن یک کامپیوتر است.

کوین‌های اصلی مانند نئو (NEO) ،لیسک (LISK) و Steller Lumens با الگوریتم اثبات مالکیت نیز ساخته شده‌اند و دیگر سکه‌ها از قیبل، اتریوم همچنین اعلام کرده‌اند که به منظور افزایش سرعت تراکنش‌ها در آینده از این الگو پیروی کنند.

ارزهای دیجیتال Stellar اتریوم

کسب درآمد با استفاده از PoS یا اثبات سهام

ایده اثبات سهام برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در انجمن جهانی بیت کوین تاک مطرح شد. در سال ۲۰۱۲، برای اولین بار در ارز Peercoin از آن استفاده شد و بعد از آن ارزهای دیگری مثل Nxt و Blackcoin از این شیوه بهره بردند.

بر خلاف الگوریتم اثبات کار، که در آن ماینرها با حل مسائل ریاضی پاداش می گیرند، در اثبات سهام ماینر یک بلاک به طور قطعی انتخاب می شود و هر کسی نسبت به دارایی خود از آن ارز در نگهداری شبکه شریک می‌شود.

امروز با توجه به رشد ارزهای دیجیتال می‌توانید از PoS با در دست داشتن تنها یک لپ تاپ و اینترنت پرسرعت استفاده کنید. لازم به ذکر است اگر می‌خواهید ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته فعالیت کنید بنابراین لازم است که از یک لپ تاپ قدیمی دیگر نیز کمک بگیرید.

اما اگر لپ تاپ اضافی در اختیار ندارید، می‌توانید آن را بر روی یک رزبری پای (Raspberry Pi) که یک رایانه تک برد در اندازه کارت اعتباری است نصب کنید.

هنگامیکه تمام کامپیوترها تنظیم شدند بعد از آن کوین‌ها شروع به جمع آوری می شوند. شاید تعجب کنید ولی این کار به همین آسانی که گفتیم است. انتخاب نوع کوین و تعدادی که خرید می‌کنید از سود بالقوه‌ای که کسب می‌کنید مشخص خواهد شد.

هر کوین PoS نرخ متفاوتی را پرداخت می‌کند بنابراین به اختیار خودتان است که پرسود ترین سکه را انتخاب کنید.

وب سایت‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانید کوین‌ها را در آنجا مقایسه کنید. اما بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که سودآورترین و معروف‌ترین کوین‌ها در حال حاضر NEO، Reddcoin و LISK است.

ارزهای دیجیتال

دارندگان NEO نسبت به دارایی‌هایشان در کیف پول‌های معتبر نئو از توکن های GAS تولید شده سود خواهند برد. مقدار توکن GAS که شما دریافت می‌کنید تنها یک درصد از مقدار نئویی است که ذخیره می‌کنید.

اگر ۱۰۰ نئو (NEO) در کیف پول ذخیره توکن نگه‌داری کنید این انتظار می‌رود که تقریبا ۲٫۴ الی ۴٫۵ درصد نرخ بازده سالیانه برحسب GAS را مشاهده کنید. سپس می‌توانید این GAS را با ارز بیت کوین (BTC) یا فیات (fiat) مبادله کنید.

 

گفتنی است، دیگر کوین‌ها مانند OKcash  و  Hawala امروزه تا ۱۵ درصد هم بازده دارند و این خیلی بیشتری از آن چیزی است که بانک‌ها به شما پرداخت می‌کنند.

 

این روز‌ها تلفن همراه کاربردهای بیش از برقراری یک تماس یا ارسال پیامک دارد. این پلتفرم هوشمند علاوه بر اینها می‌تواند کارهای خارق‌العاده‌ی زیادی برای ما انجام دهد که یکی از این کارها پول درآوردن است. تکنولوژی همیشه به دنبال یافتن راه‌های جدید و نوآورانه با استفاده از این شی مستطیل شکل که در جیب شما قرار دارد است. اکنون نوبت ارز دیجیتال می‌باشد که به سراغ تلفن همراهتان آمده است.

از سال ۲۰۱۷ حضور اپلیکیش‌های رمزنگاری برای ارزهای دیجیتال بسیار پررنگ شده است و بسیاری از آنها برای جلب توجه بیشتر به افراد در قبال استفاده از آنها پاداش به قول معروف جایزه می‌دهند.

 

Earn.com

این اپلیکیشن ادعا می‌کند که می‌تواند اولین توکن برپایه پلتفرم اجتماعی باشد. این برنامه یک سری وظایف پیش روی شما می‌گذارد. این وظایف توسط شرکت‌ها تعیین می‌شوند و معمولا با حرفه یا توانایی شما مطابقت دارند. برای مثال، در طول فرآیند ثبت نام در اپلیکیشن حرفه یا شغل خود را انتخاب می‌کنید. مثلا اگر طراح هستید وظایف مربوط به طراحی به شما داده می‌شود. با انجام دادن هر کدام از وظایف شما در قبال آن بیت کوین بدست می‌آورید.

ارزهای دیجیتال بیت کوین بلاک سیف

معمولا این تسک‌ها بعد از اینکه انجام شدن به شما بیش از ۱ دلار پاداش می‌دهند با این حال برخی از وظایف پرداختی بالاتری دارند. گاهی اوقات نیز یک وظیفه می‌تواند به سادگی فالوکردن یک پیج توییتر یا پست کردن در یک گروه فیس بوک باشد.

 

Vanywhere

ماموریت Vanywhere این است که دسترسی به بزرگترین مجموعه‌های مهارت دنیا را به شما بدهد. افراد در این پلتفرم اسکیلرها « Skillers » نامیده می‌شوند. اسکیلرها می‌توانند هرآنچه که در پلتفرم می‌خواهند را از قبیل توصیه‌های طراحی، نکته‌های آشپزی یا دستگاه‌های بلاک چین و رمزنگاری شده در این پلتفرم ارائه دهند. و با اشتراک گذاشتن مهارت خود پاداش می‌گیرند. این کار بستگی به خلاقیتتان دارد و محدود نیست. بنابراین می‌بایست مهارتی را ارائه دهید که افراد نیز به آن علاقه داشته باشند و بخواهند در مورد آن با شما صحبت کنند.

اسکیلرها با ویدئو، ویس یا پیام مستقیم می‌توانند پاسخ دهند. زمانی که شما یک اسکیلر می‌شوید می‌توانید قیمت مورد نظرتان را برای تنظیم وقتتان انتخاب کنید. افراد معمولا بین ۱ تا ۱۰ دلار تقاضا می‌کنند.

 

Brave Browser

این اپلیکیشن توسط « Brendan Eich »، کو فاندر پروژه موزیلا (Mozilla) و بنیان گذار جاوااسکریپت است. این برنامه توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. Brave از اطلاعات شما با مسدود کردن تمام تبلیغات محافظت می‌کند. همچنین قادر است با هر مرورگری کار کند.

تمام این اپلیکیشن‌های برجسته در گوگل پلی و فروشگاه اپل در دسترس هستند اما ممکن است برخی از آنها در کشور شما پشتیبانی نشوند.