سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بازی مهیج مبتنی بر بلاک چین Glitch Goons رونمایی خواهد شد

دومین بازی مبتنی بر بلاک چین شرکت Ether Dale با حضور شخصیت‌های انیمیشنی به نمایندگی از اکثر ارزهای دیجیتال شناخته شده جهان اواخر ماه نوامبر سال جاری میلادی در استونی رونمایی خواهد شد.

شرکت  Ether Dale که در زمینه ساخت بازی‌های کامپیوتری فعالیت دارد، با اعلام خبر ساخت این بازی ویژه موبایلی نام آن را  Glitch Goons اعلام کرده است.

این بازی سبک مبارزه گونه مانند «مورتال کمبت» داشته و امکان مبارزه دو کاربر در محیط آن فراهم شده است. همچنین کاربران می‌توانند در طول فرآیند بازی با پرداخت پول، شخصیت‌های دیگر را نیز خریداری کرده و به لیست خود اضافه کنند.

ویژگی‌های بازی

شرکت  Ether Dale در توضیحات مربوط به بازی Glitch Goons می‌گوید این بازی در فضایی شبیه به آخرالزمان رخ داده که شخصیت‌های آن در حقیقت حیوانات کاملا مسلح به جنگ افزارهای مدرن هستند. محیط مدیریت بازی نیز آن چنان قوی ساخته شده که به کاربر اجازه دهد شخصیت مورد علاقه خود را ساخته و با استفاده از آنها به بازی ادامه دهد.

شرکت کنندگان همچنین می‌توانند در تورنومنت‌ها شرکت کرده و جایزه دریافت کنند. به گفته شرکت سازنده، هزینه تامین جایزه‌ها از پول جمع آوری شده از طریق پیش فروش این بازی به کاربران جمع آوری خواهد شد. پس کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر، این بازی را پیش خرید کنند.

جالب اینجا که فروش این بازی با استفاده از یک واحد پولی منحصر به فرد مجازی به نام GameCoin پرداخت خواهد شد که هر GC معادل ۱ دلار و یا ۰٫۰۰۵ اتر خواهد شد.

ارزهای دیجیتال بلاک چین کریپتو

اما آن دسته از تجهیزات بازیکنان که شما می‌توانید آنها را شخصی سازی کرده و بر اساس سلیقه خود تنظیم نمایید عبارتند از:  تسلیحات، تجهیزات، چکمه‌ها، دستکش‌ها و کلاه‌ها. اما جالب‌تر اینکه اگر شما نسخه پرمیوم بازی را خریداری کنید، همه چیز برای شما انحصاری خواهد شد. مثلا کلاهی که شما آن را از فروشگاه بازی برای بازیکن خود می‌خرید، تنها به شما تعلق داشته و از فروشگاه برداشته خواهد شد.

شرکت سازنده این بازی بلاک چینی البته قول داده تا رقمی بین ۵۰ الی ۹۰ درصد از قیمت اصلی بازی را به خریداران نسخه پیش فروش تخفیف دهد که قیمت بازی با این حساب رقمی حدود ۱۰ اتر خواهد شد.

در خصوص ارز رایج این بازی یعنی GC، باید گفت که این ارز بر پایه توکن های ERC-20 اتریوم طراحی شده است. البته استفاده از این ارز اجباری نبوده و شما می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری عادی خود نیز اقدام به خرید این بازی نمایید.

البته این تمامی داستان نبوده و شما می‌توانید با استفاده از این بازی برای خود درآمدزایی خوبی انجام دهید.

بلاک چین

درآمدزایی با Glitch Goons

Glitch Goons پنجاه پک ویژه برای مشتریان ویژه خود طراحی کرده که هر پک شامل ۱ میلیون GC بوده و آن را تنها به قیمت ۴ هزار دلار به شما می‌فروشد. بدیهی است کلیه کاربران باید توکن‌های خود را از همین بانک GC موجود در دست کاربران ویژه خریداری نمایند. با این حساب شما در صورت فروش رفتن GCها یک میلیون دلار درآمد را تنها در قبال ۴ هزار دلار سرمایه گذاری کسب کرده‌اید.

البته این دومین بازی بلاک چینی ساخت شرکت Ether Dale است که روانه بازار می‌شود. این شرکت بازی پیشین خود با نام Ether Quest را چندی پیش به بازار عرضه کرد که توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. این بازی نیز مبتنی بر بلاک چین بوده و کاربران از قراردادهای هوشمند دیجیتال به عنوان گارانتی فروش انحصاری یک شخصیت به خود استفاده می‌کردند. این نخستین بازی مبتنی بر بلاک چین این شرکت استونیایی بود که در فوریه سال جاری میلادی به بازار عرضه شد. البته موفقیت Ether Quest نیز چشم گیر بود. چراکه بیش از ۱۵۰۰ کاربر این بازی در مجموع شش ماه، بیش از ۲۰ هزار تبادل مالی در شبکه این بازی و با استفاده از ارز Ether Quest با یکدیگر انجام دادند.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location