سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صدای ارزجو ۸ دی ۹۷؛ از انتخاب بیت کوین برای بدترین سرمایه گذاری تا هک شدن لجر نانو اس!

صدای ارزجو ۸ دی ۹۷ پر از اخبار داغ و هیجانی مربوط به ارزهای دیجیتال است که قطعا شنیدن این اخبار برایتان جذاب خواهد بود! اینکه بشنوید از بیت کوین به عنوان بدترین انتخاب برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۸ یاد شده چه حس برایتان خواهد داشت؟ البته که سقوط های عجیب و غریب این ارز دیجیتال باعث شده تا بسیاری از افراد دچار ضررهای هنگفتی شوند و تحلیل این موضوع را می توانید در صدای ارزجو ۸ دی ۹۷ بشنوید!

خبر دیگر مربوط به هک شدن لجر نانو اس است که جزئیات مربوط به این هک را می توانید در صدای ارزجو ۸ دی ۹۷ بشنوید و به توصیه هایی که در این زمینه وجود داشته است توجه کنید. در دیگر خبر صدای ارزجو به سراغ سامسونگ رفتیم که شایعاتی در مورد محصول جدید این شرکت وجود دارد که گویا ارزهای دیجیتال را وارد پرچمدارش خواهد کرد و فصل جدیدی را برای فعالین حوزه ارزهای دیجیتال باز خواهد کرد.

در آخرین بخش از بخش های مهم این پادکست طبق روال معمول به سراغ تحلیل مارکت رفتیم و نسبت به اوضاع ارزهای مختلف شما را مطلع کردیم که پیشنهاد می کنیم حتما از این بخش استفاده کنید و آگاهی خود را نسبت به بازار بیشتر کنید.

 

گوش دادن به این قسمت از صدای ارزجو را به تمام فعالان تازه کار و حرفه‌ای حوزه ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم. پادکست‌های تولیدی ارزجو به صورت کاملا حرفه‌ای و با تولید محتوای اختصاصی صورت می‌گیرد و به همین دلیل نسبت به بعضی دیگر از پادکست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی تولید می‌شود مزیت‌های قابل توجهی دارد. توجه داشته باشید که ما از بیان مطالب بی پایه و اساس خودداری می‌کنیم و محتوای تولیدی برای هر پادکست با صرف زمان چند ساعته صورت می‌گیرد و به همین دلیل سعی داریم همراه خوبی برای شما عزیزان در تجارت روزمره تان باشیم تا به یک منبع مطمئن برای آخرین اخبار و اطلاعات حوزه ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید.

فعالان بازار ارزهای دیجیتال باید توجه کنند که سلسله پادکست‌های تولیدی توسط ما به صورت اختصاصی بوده و محتوای این پادکست‌ها نیز توسط تیم تحریریه ارزجو تهیه می‌شود. امیدواریم دیدگاه‌های شما را پیرامون این پادکست و سایر بخش‌های آن دریافت کنیم و نظرات سازنده شما را در مورد تولید بخش‌های جدید اعمال کنیم. بدیهی است که هدف از تولید این فایل‌های صوتی صرفا خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به عزیزانی است که وقت کافی برای مطالعه اخبار و مقالات روزانه ندارند.
همچنین گفتنی است که برای دریافت و مشاهده آخرین اخبار و مقالات حوزه کریپتو می‌توانید به صفحه وبلاگ ارزجو مراجعه کنید و از مقالاتی که به تازگی به این بخش افزوده شده است بهره ببرید. برای دسترسی به این بخش کافیست روی این لینک کلیک کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location