سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بازداشت تیم هفت نفره کلاهبرداران ارزهای دیجیتال در تایوان

نشریه محلی فوکوس تایوان از بازداشت هفت متهم به کلاهبرداری ارزهای دیجیتال در این کشور خبر داد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه مذکور، بازرسان محلی در جریان انجام بازجویی‌های اولیه، موضوع اتهام اصلی وارده به افراد بازداشت شده، نقض قوانین بانکی تایوان و قوانین چند لایه‌ای نظارتی بر بازاریابی در این کشور عنوان شده است.

لازم به ذکر است گروه تبهکاران مذکور پیشتر در تاریخ ۱۳ ژوئن سال گذشته میلادی به جرم کلاهبرداری از طریق یک واحد سرمایه گذاری بیت کوینی بازداشت شده‌اند. به نوشته مجله فوکوس، این موسسه به سرمایه گذاران خود وعده بازپرداخت ۳۵۵ درصدی سود سالانه داده بودند!

گفته می‌شود این شرکت پس از تاریخ ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۸ به این سو، دیگر سودی به سرمایه گذاران خود پرداخت نکرده‌اند. مقامات قضایی تایوان ارزش کل سرمایه گذاری انجام شده در شرکت را مبلغ ۵۱ میلیون دلار اعلام کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود تعداد سرمایه گذاران شرکت یاد شده به بیش از هزار نفر می‌رسد که اکنون از مدیران آن به وزارت عدالت تایوان شکایت کرده‌اند.

لازم به ذکر است، پیشتر در ماه دسامبر سال گذشته میلادی نیز پلیس و مقام‌های رگولاتوری ایتالیا از تعلیق دو پروژه بزرگ سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال که منجر به وقوع کلاهبرداری شده بود خبر دادند.

در همان ماه، نشریه وال استریت ژورنال نیز گزارش کرد که تعداد پروژه‌های سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال که منجر به کلاهبرداری شده‌اند، به بیش از صدها عدد می‌رسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location