سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آغاز پرداخت حقوق کارکنان آمریکایی با استفاده از بیت کوین !

شرکت Bitwage که در زمینه ارزهای دیجیتال و مدیریت منابع انسانی فعالیت دارد به تازگی از معرفی ابزار جدیدی جهت پرداخت حقوق کارکنان شرکت‌های آمریکایی با استفاده از بیت کوین خبر داد.

بر اساس این گزارش، Bitwage اعلام کرده که این پروژه را در همکاری با شرکت مدیریت منابع انسانی SE طراحی و اجرا نموده و در حال حاضر آمادگی کامل را برای پرداخت حقوق کارمندان شرکت‌های آمریکایی با استفاده از بیت کوین و اتریوم را دارد.

گفته می‌شود این اقدام، کارکردی بزرگ و موثر برای شرکت آمریکایی Bitwage در پی داشته و می‌تواند نام این شرکت را در فهرست بزرگترین توسعه دهنگان منابع انسانی آمریکا قرار دهد.

لازم به ذکر است بر اساس اعلام شرکت Bitwage، این سیستم در حال حاضر تنها برای کارمندان نوع W-2 که در حقیقت کارکنان قراردادی شرکت‌ها به حساب می‌آیند امکان اجرا دارد. چرا که امکان محاسبه جمع درآمدهای این دسته از کارکنان بر اساس قرارداد آنها وجود داشته داشته و همچنین سازمان مالیات فدرال آمریکا نیز اطلاعات درآمدهای این دسته از کارکنان را به صورت دقیق در اختیار دارد.

Bitwage همچنین در تاریخ ۱۶ ژانویه سال جاری از آغاز آزمایش نسخه بتا این سامانه از ماه نوامبر سال جاری میلادی خبر داد. به گفته این شرکت، پرداخت‌ها به صورت P2P یا مستقیم و از طریق پلتفرم Paxful انجام خواهد شد.

در همین رستا، «هایل عباسی» مسئول کنترل Bitwage گفت: ازآنجا که هر شرکت فعال در عرصه ارزهای دیجیتال، تمامی درآمد خود را به صورت بیت کوین دریافت می‌کند، ما همواره به دنبال یافتن آن دسته از سرویس دهندگان هستیم که ارزهای دیجیتال را به عنوان وجه معامله بپذیرند.

انتشار این پیام Bitwage در فضای مجازی منجر شد تا نسخه آزمایشی سامانه پرداخت بتا به نسخه اصلی تغییر کرده و هم اکنون برای کارکنان قابل استفاده باشد.

موضوع پرداخت حقوق کارکنان از طریق ارزهای مجازی، چه به صورت تمامی حقوق باشد و یا تنها بخشی از آن، از سال ۲۰۱۴ از سوی Bitwage مطرح شد. در سال ۲۰۱۶، این شرکت خدمات خود را فراتر از مرزهای آمریکا و اروپا گسترش و ارائه داد.

مساله پرداخت حقوق کارکنان با استفاده از ارزهای دیجیتال به یکی از ایده‌های جذاب و پر طرفدار این روزهای فعالان بازار ارزهای دیجیتال بدل شده است.

فرانسیس پالیوت، مدیر عامل یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه ارزهای دیجیتال که مالکیت سایت Bylls.com نیز یکی از همین طرفداران پرداخت حقوق‌های از طریق بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال است. سایت Bylls.com نیز از جمله سایت‌های فعال در همین زمینه است که به شهروندان کانادایی اجاره می‌دهد تا قبض‌ها و صورت حساب‌های خود را از طریق این سایت و با استفاده از بیت کوین پرداخت نمایند.

وی با انتشار پیامی توئیتری در این زمینه نوشت: پذیرش بیت کوین در جامعه سرمایه تا زمانی که دستمزدها با استفاده از این ارز پرداخت نشوند، محقق نخواهد شد.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location