video thumb

معرفی بهترین وب سایت‌ها و پلتفرم‌ها برای تجارت روزانه

اگر در جستجوی بهترین پلتفرم تجارت روزانه برای مبتدیان هستید این مقاله می‌تواند به شما کمک زیادی کند. زمانیکه که این پلتفرم را برای تجارت انتخاب می‌کنید، می‌بایست فاکتورهایی از قبیل اعتبار، ثبات، سرعت و هزینه‌ در نظر بگیرید. در این راهنمای تجارت گام به گام، قصد داریم این عناصر را بیشتر پوشش دهیم بنابراین با ما همراه باشید.

با داشتن این پلتفرم تجاری خواسته‌های شما از یک معامله برآورده می‌شود و همچنین هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. پلتفرم تجاری نمی‌تواند برای همه مناسب باشد در واقع این یک تصمیم فردی است که باید بگیرید. همه روزهای معامله گران یکسان نیست. برخی روزها معامله گر معاملات خود را به طور دستی انجام می‌دهد در حالیکه دیگران از استراتژی‌های خودکار برای تولید سفارشات استفاده می‌کنند. توانایی نظارت به جریان و حجم سفارش در بعضی روزها برای معامله گران بسیار حیاتی است.

معامله گران روزانه اغلب ترجیح می‌دهند از شاخص‌های فنی خاصی استفاده کنند. آنها می‌خواهند قادر به نظارت آخرین اطلاعات اقتصادی و اخبار کوتاه واقعی باشند. نیازهای تجاری شما اهمیتی ندارد زیرا پلتفرم‌های تجارت روزانه به شما این امکان را می‌دهند خیلی سریع به موقعیت سهامتان وارد و خارج شوید. با این ذهنیت یک راهنمای تجاری برای نحوه برگزیدن بهترین پلتفرم تجارت روزانه برای مبتدیان قرار داده‌ایم. همچنین بهترین وب سایت‌ها را برای تجارت روزانه با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

 

بهترین پلتفرم های تجارت روزانه برای مبتدیان

به طور کلی یک پلتفرم مناسب از سرعت، پاسخگویی صحیح و قابلیت تنظیم برخوردار است. بهترین پلتفرم‌ها شما را قادر می‌سازند کلید‌های ترکیبی یا همان hotkeys و حتی دکمه‌های سفارشی تعریف کنید. در واقع هرچیزی که به شما کمک کند به سرعت از معامله خارج و یا وارد شوید به عنوان یک عامل حیاتی و مهم تلقی می‌شود.

اولین گام این است که خودمان را آموزش دهیم. ما قرار است فهرستی از پلتفرم‌های برتر که تجربه شخصی با آنها داریم تهیه کنیم. می‌توانیم در مورد این پلتفرم‌ها صحبت کنیم زیرا یا آنها را آزمایش کرده‌ایم و یا درباره‌شان از دیگر معامله‌گران حرفه‌ای گزارش‌های دیده و یا شنیده‌ایم.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین‌های این پلتفرم‌ها می‌پردازیم.

 

SureTrader

اولین پلفترمی که در این فهرست قرار دارد SureTrader است. یک پلتفرم تجارت سهام قدرتمند آنلاین که می‌تواند به شما کمک زیادی کند. بهترین ویژگی پلفترم SureTrader  اجرای سریع سفارش و تغذیه اطلاعات است. در واقع این پلتفرم سرعت بسیار بالایی دارد که این خود می‌تواند برای تجارت روز سهام مفید باشد. به عنوان یک معامله گر روز باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. دومین ویژگی پلتفرم SureTrader   قابلیت سفارش سازی آن است با وجود ویژگی منفی آن یعنی آموزش منحنی یادگیری برای ورود و خروج این پلفترم باز شما می‌توانید کلیدهای ترکیی تعریف کنید.

برای نیازهای کوتاه مدت پلفترم SureTrader می‌تواند گزینه خوبی باشد.

 

 

Tradestation

گزینه دوم برای انتخاب یک پلفترم تجارت روزانه برای مبتدیان Tradestation است. Tradestation در واقع یک پلفترم چندین دارایی و برنده جایزه است. اجرای معامله در این پلتفرم سریع و اطلاعات به سرعت دریافت می‌شوند. این پلفترم تجارت سهام به روز، بصری و کارکرد آن آسان است.

Tradestation یک پلتفرم آل این وان (All-in-One) یا همان چند منظوره است که دارای بسیاری از شاخص‌های فنی می‌باشد که می‌توانند متناسب با نیازهای تجاری شما سفارش سازی شوند. علاوه بر پلتفرم دسکتاپ و مرورگر وب، این پلتفرم از بهترین برنامه‌ ها برای تجارت روزانه برخوردار است.

این پلفترم همچنین دارای بهترین نمایشگر سهام برای تجارت روزانه است و این یعنی می‌توانید هزار نماد در زمان واقعی را مشاهده کنید.

 

 

NinjaTrader

سومین پلتفرم تجارت روزانه برای مبتدیان، NinjaTrader است. این نرم افزار چارت مانند هزاران شاخص افزوده و سفارشی دارد که می‌تواند برای تجریه و تحلیل فنی پرکاربرد باشند. این پلتفرم همچنین یک آنالیزگر است که می‌تواند برای شبیه سازی فوق العاده باشد. شما می‌توانید تمام ابزارهای مورد علاقه خود روی یک صفحه نمایش ببینید که به شما این امکان را می‌دهد آنها را معیارهای مختلف دسته بندی کنید. احتمالا یکی از ویژگی‌های شگفت انگیز این پلفترم ردیابی عملکرد در زمان واقعی است.

این نکته را در نظر داشته باشید که باید  یک کامپیوتر یا لپ تاپ قدرتمند داشته باشید تا این نرم افزار تجاری در آن به خوبی اجرا شود.

 

 

بهترین وب سایت‌ها برای تجارت روزانه

این وب سایت‌ها برای تجارت روزانه دارای منابع غنی هستند و ابزارهای فوق العاده‌ای دارند که به شما این امکان را می‌دهند از عملیات تجاری‌تان خارج شوید. مهم‌ترین نکته فهرست ما برای بهترین وب سایت‌ها به منظور تجارت روزانه قابلیت استفاده از وب سایت است. در واقع تنها تعداد انگشت شماری از وب سایت‌ها وجود دارند که واقعا نکته‌های تجاری ارزشمندی را ارائه می‌دهند. بنابراین بسیار مهم است که وقت خود را بیهوده در بخش‌های دارک اینترنت هدر ندهید.

در ادامه با بهترین وب سایت‌ها برای تجارت روزانه در اینترنت آشنا می‌شوید.

 

 

TradingStrategyGuides.com

زمانی که صحبت از استراتژی‌های تجارت می‌شود، وب سایت TSG (مخفف TradingStrategyGuides ) می‌تواند بهترین استراتژی‌های تجارت که برای تمام شرایط بازار و هرگونه کلاس‌های دارایی مناسب است را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. اگر می‌خواهید این راز و رمز تجارت، رویکردهای غیر متعارف تجارت و برخی از نکات تجارت را آموزش ببینید، باید وبلاگ ما را بخوانید که حکم یک گنجینه ارزشمند را دارد و این راهنمایی‌ها و استراتژی‌ها را یادداشت برداری کنید.

 

 

StockCharts.com

StockCharts یکی دیگر از وب سایت‌های مفید است که اگر در حال تجارت روزانه هستید باید آن را در نظر داشته باشید. در پایین بخش مقاله‌های وبلاگ این وب سایت، شما تحقیقات تجزیه و تحلیل فنی بسیاری در مورد سهام مورد علاقه خود پیدا خواهید کرد و همچنین بسیاری از نکته‌های مفیدی که در فرآیند تجارتتان کاربرد دارند مشاهده می‌کنید.

این محتوا بسیار برای تجارت در بازار سهام ارزشمند هستند. این وب سایت همچنین هر ابزاری برای  تجزیه و تحلیل فنی در اختیارتان قرار می‌دهد. معمولا وب سایت استاک چارت اولین جایی است که بسیاری از معامله گران سهام به آنجا می‌روند از همین رو شما هم می‌توانید این عادت را داشته باشید و به آن سر بزنید.

 

SeekingAlpha.com

SeekingAlpha یکی از بزرگترین وب سایت‌ها برای آنالیز سهام کلان است. درست زمانی که وارد این وب سایت‌ می‌شوید با انبوهی از ارزش‌ها مواجه می‌شوید. در آنجا شما می‌توانید از مقالات تجاری برتر گرفته تا اخبار، سرفصل‌های نمونه کارها و نویسندگان برجسته را انتخاب کنید.

 

در پایان باید بگوییم که باید تحقیقات خود را در مورد پلتفرمی که قرار است انتخاب کنید انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که این پلتفرم نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند. زمانی که پلتفرم تجارت روزانه خود را پیدا کردید در آن موقع می‌توانید کار تجاری خود را آغاز کنید.