سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جمینی، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال است که از سگویت پشتیبانی می کند

صرافی ارزهای دیجیتال جمینی اعلام کرد که پشتیبانی کامل از سگویت (SegWit) را که نوعی کد نویسی خاص از بیت کوین است و امکان پیاده ‌سازی بهبودهای بسیاری را در شبکه بیت کوین فراهم می ‌آورد را به این صرافی اضافه خواهد کرد.

تاکنون، شرکت های بیت کوین زیادی، پشتیبانی و به ‌کارگیری سگویت را در ساختار خود به کار برده اند، اما جمینی یک صرافی منحصر به فرد است. جمینی بزرگ ‌ترین صرافی بیت کوین است که سگویت را پشتیبانی خواهد کرد و آدرس‌ های بومی سگویت را نیز در شبکه خود بکار خواهد گرفت. این ها نوعی آدرس ‌های جدید در شبکه بیت کوین هستند که به این شبکه امکان مقیاس ‌پذیری (تراکنش ‌های سریع ‌تر و ارزان ‌تر) بیشتر را می ‌دهند.

کارولین وادینو (Carolyn Vadino)، مدیر بخش روابط عمومی جمینی در طی مصاحبه‌ ای با کوین دسک عنوان کرد:

تصمیم ما مبنی بر استفاده از آدرس‌های بومی سگویت در صرافی خود، بر پایه عوامل زیادی می باشد که صرفه‌ جویی در فضای هر بلاک و مسائل امنیتی از جمله آنها هستند. هر چه استفاده، پشتیبانی و به ‌کارگیری سگویت بیشتر شود، می ‌تواند باعث کاهش کارمزدها، زمان انتظار برای انجام تراکنش‌ها و تراکم در شبکه بیت کوین شود.

سگویت میزان تراکنش های همزمان بیت کوین را افزایش می ‌دهد و هر کیف پول به صورت جداگانه لازم است تا به کدهای پشتیبانی از نوع جدید تراکنش را وارد کند. افزودن آدرس های بومی سگویت نیازمند زمان بیشتری هستند در نتیجه، این مسئله را می ‌توان دلیلی بر همه گیر نشدن استفاده از این قابلیت دانست.

اما صرافی جمینی که به دلیل اینکه توسط برادران دوقلوی وینکلوس راه اندازی شده، شناخته شده است، با اشتیاق به دنبال بکارگیری فناوری سگویت است، چرا که به فناوری‌ های لایه دومی نظری لایتنینگ امکان عمل را می ‌دهد و می توان گفت که چنین فناوری‌ هایی، آینده‌ی تراکنش ‌ها و پرداخت های بیت کوین را تشکیل خواهند داد.

وادینو در ادامه افزود که تراکنش‌های سگویت بستری را برای استفاده فناوری‌های پیشرفته ‌تر مهیا می ‌کنند که لایتنینگ از جمله شناخته شده ترین آنهاست.

با این حال، جمینی اعتراف می کند که برای سازگاری کامل با این تغییرات نیازمند زمان بیشتری می باشد.

بریان کیم جانسون (Brian KimJohnson)، از مهندسین نرم ‌افزاری در جمینی طی پستی در وبلاگ خود عنوان کرد که به عقیده ما، زمان درست برای ایجاد تغییر فرارسیده، اما با این‌ حال همچنان مشکلاتی در این مسیر وجود دارد. از آن ‌جهت که برخی از جستجوگرهای بلاک‌ ها، قادرند تا آدرس‌ های بومی سگویت را ردیابی کنند، پشتیبانی گسترده از سگویت به راه حل‌ ها بستگی دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location