video thumb

معرفی سایت‌هایی که برای شما امکان تخمین سود حاصل از ارزهای دیجیتال را فراهم می آورد!

از آغاز ماه آوریل تا کنون قیمت ارزهای دیجیتال با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است. اگر می خواهید بدانید که در این مدت چه میزان سود به دست آورده اید، می بایست قبل از چنین دوره ای یک ارز دیجیتال مطمئن را خریداری می کردید، البته گفتنی است که بک ابزار ساده وجود دارد که می توان به شما در محاسبه میزان سودی که حاصل کرده اید، کمک کند.

ماشین حساب به این سوال که اگر من سرمایه گذاری کرده بودم، چه میزان سود به دست می آوردم، پاسخ خواهد داد.

CoinTime Machine یک وب سایت ساده است که به شما در پاسخ به سوال “اگر من سرمایه گذاری کرده بودم، چه میزان سود به دست می آوردم” کمک خواهد کرد. این پلتفرم آنلاین به شما اجازه می دهد تا میزان سود خود را در صورتی که مقدار مشخصی ارز دیجیتال خریداری کرده بودید و به راحتی سرمایه‌ی خود را نمی فروختید، تخمین بزنید.

این وب سایت گزینه های متعددی از جمله ارزهای اصلی جهان مانند دلار یورو، یورو، ین ژاپن و همچنین ارزهای ملی کشورهایی نظیر ترکیه که ارزهای دیجیتال در آنجا محبوبیت دارند، را ارائه می دهد.

این وب سایت می تواند قیمت شمار زیادی از ارزهای دیجیتال معروف و محبوب را بررسی کند. تنها کافی است که یک ارز دیجیتال را انتخاب کرده و سپس تاریخی را که بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید را بر روی تقویم تنظیم کنید.

بیشتر ارزهای دیجیتال سود قابل توجهی را در ماه آوریل به دست آورده اند. در این میان، بیت کوین کش بیشتر از سایر ارزهای دیجیتال با افزایش قیمت روبرو شد. طبق گزارش Coin Time Machine، اگر شما دقیقا در ماه گذشته، هزار دلار بیت کوین کش خریداری می کردید، می توانستید هم اکنون ۶٫۱۵ بیت کوین کش به ارزش ۱٫۹۱۹٫۵۰ دلار (در زمان نگارش این مقاله) داشته باشید.

ماشین حساب نیز این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان سودی را که از دست داده اید، حساب کنید. می توان گفت میزان سود از دست رفته در مورد بالا ۹۱۹٫۵۰ دلار می باشد. این وب سایت همچنین یک نمودار قیمت خرید را نشان می دهد که در تاریخ ۱۸ مارس حدود ۱۶۲ دلار بود.

اگر شما نیاز به اطلاعات لحظه ای در مورد قیمت بازار ارزهای دیجیتال دارید، می توانید به وب سایت Satoshi Pulse مراجعه کنید. گفتنی است که Bitcoin.com، نیز امکان خرید بیت کوین کش و بیت کوین را از طریق ویزا کارت و مستر کارت به شکل دلار آمریکا و یورو برای شما فراهم می آورد.